Regisztrációs adatok:
• A regisztrációt követően cégünk felveszi a kapcsolatot az ügyféllel és mindkét fél számára legkedvezőbb időpontot rögzíti a karbantartásra. (Munkanapokon 08.00-16.00 óra közötti munkavégzéssel) • A Prémium ügyfél hibabejelentése prioritást élvez. • Hibajavítást cégünk a bejelentéstől számított leggyorsabban, de legkésőbb 48 órán belül megkezdi munkanapokon 8.00 és 16.00 óra között. • A karbantartás során felmerülő meghibásodott alkatrészek, anyagok díját a prémium program nem tartalmazza, a munkavégzés során ezek cseréjének költségeiről a kollégáink tájékoztatást adnak, majd a teljesítést követően munkalappal igazoltan számlázzák le. • Az aktuális karbantartási díjról minden évben tájékoztatást adunk legkésőbb Március 15.-ig.
• A Prémium programban regisztráló ügyfelek számára, - a gyári alkatrészek árából és a munkadíjak árából 5% kedvezményt biztosít.
• A karbantartási ár kizárólag a kazán karbantartására vonatkozik, egyéb épületgépészeti elemek javítása, karbantartása a mindenkori árlistánk szerint kerül elszámolásra.