Mielőtt hívná a szervizt, vizsgáljon meg pár dolgot a gázkészülékével kapcsolatban:
- Kérjük ellenőrizze a gázellátást,
- A készülék fűtési víz nyomásának a meglétét,
- A készülék áramellátásának meglétét,
- A szobatermosztát működésének ellenőrzése (kimerült az elem?)
Ha a fenti ellenőrzések megtörténtek, és még így sem üzemel helyesen a készülék,
- Próbálja újraindítani (resetelni) a készüléket.
- A digitális készülék hibájának azonosítása a gépkönyv segítségével.
Ha továbbra sem sikerül elindítani kérjük hívja az ügyfélszolgálatunkat a következő telefonszámon +36 (20) 3456700 és adja meg a következő információkat:
- Ha ön már az ügyfelünk akkor a ügyfélkódot,
- Ha nem az ügyfelünk akkor szükségünk van a személyes adataira, a készülék gyártójára, típusára, gyári számára, és a kijelzőn megjelent hibakódra.